Idag blev det morgonkaffe från seven eleve...

img_2392 (MMS)

Idag blev det morgonkaffe från seven eleven. Dock ej Starbucks. Så nu är jag vaken. Woho. TGIF, även om jag ska jobba imorgon så är det ändå något vist med fredagar. Alla är lite extra glada. Ja, en speciell dag av de sju iallafall. Igår firade vi mamma på Dahlbergs. Jag åt skaldjurscoctail till förrätt sedan hjort till varmrätt. Faktiskt första gången jag åt där. Kanske sista med. Tyckte det var på tok för dyrt för den maten.  Jag är så kräsen :/ Det är både på gott och ont juh. Sen är jag så sjuukt kräsen när det gäller serveringspersonal. Yrkesskada jag fått från när jag själv jobbade som servitris. Jag ger maten 3,5/5. Det var absolut inget fel på maten men ingen wow- upplevelse. Nästa helg blir det julbord på Gastro. Har bara hört gott om det. Där är iallafall femstjärnigservice as well :) Idag är det en del på salongen så det är najs. Have à nice fredag. Tjingtjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0