Magasin

Jag älskar att köpa tidningar.
Idag blev det tre stycken.
PLAZA kvinna, HårStudio och BröllopsGuiden.
Inga bröllopsplaner för mig just nu men den ger hårinspiration.

Ska göra mitt gesällprov nu i november.
Är ute lite sent på det så jag behöver verkligen inspiration.
Det är 12 moment som ska betygsättas.
Hoppas alla mina modeller kommer att bli bra.
Ganska stor press just nu.
Fokus fokus fokus...

Gesället kan göras efter tre år inom frisöryrket.
Jag skulle egentligen gjort det i maj men jag sköt fram det eftersom det var då jag startade mitt företag.
Min enskildafirma, hyr stol på salong Cam&Eriksson i Helsingborg www.cameriksson.se 

Jag har gått med i Svenska frisörföretagarna www.frisor.se .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0