Ny blogg

Jag väntar på att Linas matkasse www.linasmatkasse.se ska leverars så att jag kan börja laga mat. Är så hungrig.
Vi får det leverarat varannan vecka mellan 17.00- 22.00 så lite drygt att sitta och vänta på det.

Så medans jag väntar öppnar jag en ny blogg (igen).
Hairochnu kommer att handla om allt från hår till tår och såklart min vardag
här och nu.
Mycket bilder, så jag ska ta och damma av min Nikon d5000 som har vilat ett tag nu.
Tänkte önska mig ett nytt objektiv i julklapp... Det jag har nu är så tungt och därför har jag inte burit med mig kameran.

Min bloggdesign är inte klar än.
Ska få hjälp med den. Så jag hoppas snart.

I hope you will enjoy it!!
<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0