Provar nya hudvårdsprodukter

Tog ledig från jobb idag och åkte med mamma till mormor.
Mysigt tycker jag.
Strosa på stan, fika och näbbarna går i itt (ett) i itt :)

Jag behövde nytt ansiktsvatten och såg då att Åhléns hade 20% på Emma S hudvårdsserie.
Mamma tipsade om dem.
Blev både Ansiktstvätt, ögon makeup borttagning och ansiktsvatten som jag egentligen bara skulle ha.
Så I´ll try them tonight.

Annars blev det lite med betoning på lite julgrejer idag. Tre stycken små små tomtenissar som var så söta och en julstjärna från Hemtex som ska vara i mittenfönstret men den får vänta ett tag till i kartongen. Och en pepparkaksburk från en mysig butik. Den står redan på bordet. Kan aldrig börja för tidigt med att äta pepparkakor, blir juh bara snällare :)
Lite shopping på H&M med. En röd kuvertväska och två söta koftor som ska värma i kylan :)
Ja, det var väl det hela...
Fick tre söta krukor av mormor som inte användes mer. Har redan hittat blommor till dem. Så fint så.

Nu ska vi kolla på The Event, en serie som jag verkligen kan rekommendera, jättebra.

Tjingtjooong!!


Kommentarer
Postat av: frida

Låter som en himla fin dag! :)



&nej, tyvärr. Den är borta med vinden, den tavlan. Har dock en liknande version på ett a3-papper, om det skulle vara intressant?

2010-11-09 @ 20:47:51
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: frida

Jag tar absolut emot beställningar på blyertsporträtt! Det blir ju tyvärr inte heller större än a3, då det är det största format jag använder mig av. Det går ju att trycka större än själva teckningen är, men då blir det såklart inget original :)



Men, är du intresserad av ett blyertsporträtt i a3, maila!

2010-11-12 @ 13:27:46
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0